Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Lamborghini Murcielago

Η Lamborghini Murcielago είναι ένα ιταλικό σπορ και γρήγορο αυτοκίνητο από τα πολλά και καλά σπορ αυτοκίνητα της Lamborghini



Η Lamborghini Murcielago είναι ένα σούπερ διθέσιο κουπέ αυτοκίνητο με κινητήρα V 12 της Lamborghini

Το Lamborghini Murcielago είναι σπορ αυτοκίνητο παράγονται από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Lamborghini. Είναι συχνά αναφέρεται ως supercar και η Lamborghini του ναυαρχίδα και το αυτοκίνητο φωτοστέφανο της αυτοκινητοβιομηχανίας lineup. Η Murcielago είναι ένα υψηλής απόδοσης δύο πόρτα, διθέσιο κουπέ, Που κινούνται με εξέλιξη του Lamborghini V12 κινητήρα. Ένα Roadster Έκδοση από το αυτοκίνητο εισήχθη το 2004.

Η Murcielago εισήχθη το 2001 για το έτος 2002 μοντέλο ως διάδοχος του φημισμένου Diablo supercar, και ήταν η πρώτη νέα σχεδίαση της αυτοκινητοβιομηχανίας σε έντεκα χρόνια, καθώς και η πρώτη υπό την ιδιοκτησία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Audi. Συνεχίζοντας την παράδοση της εταιρείας, η Murcielago ονομάστηκε για ένα φημισμένο Ισπανικές ταυρομαχίες, Και το στυλ με Περού-γεν Βελγική Luc Donckerwolke, Επικεφαλής Lamborghini του σχεδιασμού 1998 με 2005.[2]

Πηγή Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Boxster Spyder



Boxster Spyder


Η Porsche παρουσιάζει μια νέα έκδοση της Boxster, ένα ελαφρύ roadster με τον κινητήρα στο κέντρο που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά παγκοσμίως στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το Δεκέμβριο.

Με βάρος μόλις 1.275 κιλά, η Boxster Spyder είναι το ελαφρύτερο μοντέλο σε ολόκληρη τη σειρά μοντέλων της Porsche. Άμεσα αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά, αυτό το νέο roadster με τον κινητήρα στο κέντρο αντιπροσωπεύει την αληθινή, " καθαρόαιμη" έκφραση των σπορ αυτοκινήτων της Porsche – ελαφρύ, δυνατό, σταθερά ανοικτό και πολύ αποτελεσματικό.
Αυτή ακριβώς είναι η "συνταγή" που έχει ήδη εφαρμοστεί για τη δημιουργία των πλέον επιτυχημένων αυτοκινήτων δρόμου και πίστας της Porsche, από τη θρυλική 550 Spyder μέχρι και την RS Spyder που σημειώνει τόσο μεγάλη επιτυχία στους αγώνες αυτοκινήτου σήμερα.
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στην αγορά το Φεβρουάριο του 2010, ως η τρίτη έκδοση της σειράς Boxster, μαζί με την Boxster και την Boxster S.

Το νέο μέλος της οικογένειας Boxster ξεχωρίζει αμέσως από τις άλλες εκδόσεις του "κεντρομήχανου" roadster της Porsche. Και αυτό διότι, πολύ απλά, η Boxster Spyder εξελίχθηκε με πρωταρχικό σκοπό την οδήγηση χωρίς κουκούλα. Η μαλακή οροφή με τη χαμηλή γραμμή της εκτείνεται μέχρι το πίσω μέρος, έχοντας ως αποκλειστικό της σκοπό την προστασία του οδηγού και του συνοδηγού από την έντονη ηλιακή ακτινοβολία, τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες. Όταν είναι κλειστή, η μαλακή οροφή, μαζί με τα πολύ χαμηλά πλευρικά παράθυρα και τα δύο εντυπωσιακά διογκωμένα τμήματα του ενιαίου πίσω καπό, διαμορφώνει μια μακριά και κομψή σιλουέτα που παραπέμπει στην Carrera GT.

Το σημαντικά μικρότερο βάρος σε σχέση με την Boxster S, το χαμηλότερο κέντρο βάρους και η ολοκαίνουργια σπορ ανάρτηση προσφέρουν στην Boxster Spyder τα κατάλληλα δυναμικά χαρακτηριστικά, στα οποία αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα η μοναδική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Η Boxster Spyder διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3,4 λίτρων με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, ο οποίος είναι τοποθετημένος ακριβώς μπροστά από τον πίσω άξονα. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 320 ίππους, ξεπερνώντας την ισχύ της Boxster S κατά 10 ίππους.

Με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK (Porsche-Doppelkupplungsgetriebe) και το πακέτο εξοπλισμού Sports Chrono, η νέα Spyder, χρησιμοποιώντας το σύστημα Launch Control, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα. Και πάλι με το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων PDK, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 9,3 λίτρα ανά 100 χλμ. στο Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης (NEDC). Όσο για την τελική της ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 267 χλμ./ώρα με την οροφή ανοικτή.

Σε ό,τι αγορά τη θεμελιώδη της φιλοσοφία, ολόκληρη η οικογένεια Boxster αποτελεί το διάδοχο της θρυλικής 550 Spyder του 1959, αφού και στα δύο αυτά μοντέλα ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο, το βάρος είναι μειωμένο, το όλο στυλ παραπέμπει σε γνήσιο σπορ τρόπο ζωής, ενώ η εξαιρετική ευκινησία συνδυάζεται με αντίστοιχα εξαιρετικά επίπεδα απόλαυσης της οδήγησης.

Η 550 Spyder ήταν το πρώτο σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στη Στουτγάρδης ειδικά για αγώνες, έχοντας εξασφαλίσει παράλληλα έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο. Στα χρόνια μετά την κατασκευή της, η μοναδική αυτή Spyder, με βάρος μόλις 550 κιλά, σημείωσε πολλές νίκες στις πίστες, αλλά και στα ράλι δρόμου που ήταν τόσο δημοφιλή εκείνη την εποχή.

Μετά την 550 Spyder παρουσιάστηκαν και άλλες εξαιρετικά επιτυχημένες Porsche Spyder, όπως η 718 RS 60 το 1960.



Το 2004 και το 2008 η Porsche, θέλοντας να τιμήσει αυτά τα θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, τους αφιέρωσε μια περιορισμένη έκδοση ειδικών μοντέλων Boxster με το πρόσθετο όνομα Spyder. Αντιθέτως, η νέα Boxster Spyder είναι ένα κανονικό, ειδικά εξελιγμένο και αναβαθμισμένο μοντέλο παραγωγής με εκτενείς τροποποιήσεις σε σχέση με την Boxster και την Boxster S.

Η νέα Porsche Boxster Spyder θα παρουσιαστεί στην αγορά για πρώτη φορά παγκοσμίως το Φεβρουάριο του 2010.
 
Πηγή  http://www.skai.gr/articles/news/auto/BoxsterSpyder

Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

Φέρντιναντ Πόρσε




Γεννήθηκε στην πόλη Vratislance (στη σημερινή Τσεχία) και σπούδασε στο τεχνικό πανεπιστήμιο της Βιέννης. Το 1893 εργάστηκε σε εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας Bella Eger στη Βιέννη, όπου κατασκεύασε μια ηλεκτρική μηχανή πλημνών (δίνει κίνηση κατευθείαν στον άξονα της ρόδας). Το 1898 συνεργάστηκε με την εταιρεία Jakob Lohner & Co που άρχισε να ερευνά την εξέλιξη και την απόδοση τον ηλεκτρικών κινητήρων στα αυτοκινούμενα μέσα. Το 1906 ήταν ο κύριος σχεδιαστής του βενζινοκίνητου αγωνιστικού auσtro Daimler. Μετά την επιτυχία του, παρέμεινε στον τομέα της κατασκευής και βελτίωσης αγωνιστικών οχημάτων.

Το 1916 ανέλαβε γενικός διευθυντής της αυτοκινητοβιομηχανίας Austro-Daimler Co. ενώ την ίδια χρονιά έλαβε τον τιμητικό βαθμό διδακτορίας από το τεχνικό πανεπιστήμιο της Βιέννης και από το τεχνικό πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης. Το 1923 μετακινήθηκε στη Στουτγάρδη όπου και ανέλαβε διευθυντής στην εταιρεία Daimler.

[Επεξεργασία] Ίδρυση της εταιρείας A.G. Porsche

Το στρατιωτικό όχημα VW KübelwagenΤο 1931 ίδρυσε την εταιρεία Porsche GmbH. με συνεργάτες του τον Κάρλ Ράμπε (Karl Rabe), τον Έρβιν Κομέντα (Erwin Komenda), τον Φράντς Ξαβιέ Ράιμπις (Franz Xaver Reimpiess) και τον γιο του Φέρι (Ferry). Το πρώτο πρόγραμμα της εταιρείας ήταν η σχεδίαση ενός αυτοκινήτου «της μάζας» που θα ήταν προσβάσιμο για αγορά από όλο το λαό και το ονόμασε Volkswagen (αυτοκίνητο του λαού). Το πρόγραμμα αυτό το χρηματοδότησε ο Αδόλφος Χίτλερ. Το 1938, για τη μελλοντική μαζική παραγωγή για το Volkswagen ιδρύθηκε η εταιρεία Gesellschaft zur Vorbereitung des Volkswagen, η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε Volkswagen-Werke GmbH και ξεκίνησε να κτίζεται το μεγαλύτερο εργοστάσιο αυτοκινητοβιομηχανίας. Στην πραγματικότητα ξεκίνησε η δημιουργία μιας ολόκληρης πόλης. η οποία, εκτός από το εργοστάσιο, θα περιλάμβανε και οικισμούς για τους εργαζόμενους και όλες τις βοηθητικές εγκαταστάσεις. Η "πόλη" αυτή πήρε το όνομα "Βόλφσμπουργκ" (Wolrfsburg) και ακόμα και σήμερα είναι η έδρα της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen.

Το 1939, όταν ξεκίνησε ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος, το υπό κατασκευήν εργοστάσιο άρχισε να παράγει στρατιωτικό εξοπλισμό βάζοντας σε δεύτερη μοίρα το επιβατικό Volkswagen. Ο Φέρντιναντ Πόρσε δέχτηκε να συμμετάσχει στο πρόγραμμα του Γ΄ Ράιχ και ανακατασκεύασε το επιβατικό Volkswagen δημιουργώντας τα στρατιωτικά οχήματα Kubelwagen και Schwimmwagen. Σχεδίασε, επίσης, τα άρματα μάχης Tiger I, Tiger II και Elefant. Μετά το τέλος του πολέμου ο Πόρσε για είκοσι περίπου μήνες κρατήθηκε φυλακισμένος από τους Γάλλους στην Ντιζόν.

Το 1948 ο Φέρι Πόρσε πήρε τα ανταλλακτικά απο το Volkswagen, τα βελτίωσε και με τη βοήθεια του Κομέντα δημιούργησαν το Roadster 356, που ήταν το πρώτο όχημα που έφερε το όνομα της εταιρείας Πόρσε. Το 1950 ο Φέρντιναντ ευτύχησε να δει το όνειρό του πραγματικότητα με την μαζική πλέον παραγωγή των οχημάτων Πόρσε.

Το 1951 ο Φέρνιναντ Πόρσε πέθανε από εγκεφαλικό επεισόδιο.

Το 1999 του δόθηκε, μετά θάνατον, το βραβείο του Μηχανικού Αυτοκινήτων του Αιώνα.

[Επεξεργασία] Ο Σκαραβαίος

Ένα από τα πρώρα δοκιμαστικά VolkswagenΤο πρώτο πρόγραμμα της εταιρείας Πόρσε χρηματοδοτήθηκε από την εταιρεία Reichsverband der Automobilindustrie. Το 1934 ο Πόρσε και η ομάδα του ξεκίνησαν για να τελειοποιήσουν το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας. Η πρότασή του ήταν να σχεδιάσει ένα όχημα για την επανάσταση των αυτοκινήτων της μάζας λεγόμενα Volkswagen (αυτοκίνητα του λαού). Παρά την δυνατότητα της φτηνής εναλλακτικής επέλεξε τα ακριβότερα ανταλλακτικά στην αερόψυξη για την καλύτερη απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές, καθώς εφάρμοσε και καινοτομίες στο σασί, στη μηχανή και στις ταχύτητες ανεξάρτητα από το κόστος. Ο Έρβιν Κομέντα σχεδίασε ένα αεροδυναμικό αμάξωμα που, αν και ήταν πολύ μαζεμένο, μπορούσε άνετα να μεταφέρει πέντε άτομα.

Ο Αδόλφος Χίτλερ θέλησε να το ονομάσει με το προπαγανδιστικό όνομα KdF-Wagen ("Kraft durch Freude"-Wagen, αυτοκίνητο "δύναμη μέσα από τη χαρα" με βάση του ονόματος μιας ναζιστικής οργάνωσης) αλλά επικράτησε το όνομα Σκαραβαίος. Η λέξη Volkswagen δίδονταν αρχικά σε όλα τα μικρά αυτοκίνητα. Σήμερα, ακόμη και στην Γερμανία ταυτίζεται αποκλειστικά με τον Όμιλο Volkswagen ή την εταιρία.

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Καταργείται από σήμερα το μέτρο της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων



Καταργείται από σήμερα το μέτρο της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων


Καταργείται από σήμερα το μέτρο της απόσυρσης των ΙΧ αυτοκινήτων όπως ανακοίνωσαν οι υπουργοί Οικονομικών κ.Γιώργος Παπακωνσταντίνου και Περιβάλλοντος κ. Τίνα Μπιρμπίλη. Ήδη υπογράφηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο νέα πράξη νομοθετικού περιεχομένου που θα λάβει αριθμό ΦΕΚ αύριο.

Όπως δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου το μέτρο της απόσυρσης δεν έχει περιβαλλοντικό νόημα, δεν ενισχύει την ελληνική οικονομία καθώς δεν υπάρχει εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία ενώ τέλος έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος.

Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών το εκτιμούμενο ετήσιο κόστος σε 400 εκατ. ευρώ. Όσοι έχουν αποσύρει έως σήμερα τα ΙΧ αυτοκίνητά τους θα τύχουν των ευεργετημάτων της προηγούμενης πράξης νομοθετικού περιεχομένου και θα αποζημιωθούν κανονικά.

Αυτοί έχουν το δικαίωμα είτε να πάρουν το ποσό των 1000 ευρώ, είτε το ποσό των 500 ευρώ και δύο κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Από την πλευρά της η υπουργός Περιβάλλοντος κ. Μπιρμπίλη ανακοίνωσε ότι τροποποιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη ΙΧ αυτοκινήτων σε σχέση με αυτό που ορίζονταν στην προηγούμενη πράξη Σουφλιά. Με τη νέα ρύθμιση επιβαρύνονται λιγότερο τα μικρού κυβισμού αυτοκίνητα και επιβαρύνονται περισσότερο τα μεγάλου κυβισμού που είναι και ενεργοβόρα.

Στη νέα ρύθμιση τα τέλη κυκλοφορίας χωρίστηκαν σε τέσσερις κλάσεις ανάλογα με το έτος και τον κυβισμό του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τη νέα διάρθρωση τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 0 έως 68 ευρώ για ΙΧ αυτοκίνητα-μοτό μικρότερα των 301 κυβικών από 28 έως 96 ευρώ για ΙΧ 301 έως 785 κυβικά, από 94-187 ευρώ για ΙΧ από 786 έως 1357 κυβικά, από 184 έως 352 ευρώ για ΙΧ από 1358 έως 1928 κυβικά, από 428 έως 671 ευρώ για ΙΧ από 1929 έως 2357 κυβικά και από 562 έως 880 ευρώ για ΙΧ άνω των 2357 κυβικών.

Η υπουργός Περιβάλλοντος ανακοίνωσε τέλος ότι καταργείται ο πράσινος δακτύλιος ο οποίος σύμφωνα με τη ρύθμιση Σουφλιά θα ίσχυε για την Αθήνα από το 2011.

Η κ. Μπιρμπίλη είπε ότι το μέτρο αυτό θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο ενός συνολικού πακέτου για την πολιτική αυτοκινήτου και τη βιώσιμη κινητικότητα όπως είναι ο τεχνικός έλεγχος, οι κάρτες καυσαερίων, η ενίσχυση του ρόλου των μέσων μαζικής μεταφοράς, τα δίκτυα των πεζοδρόμων, των ποδηλατοδρόμων, της ήπιας κυκλοφορίας, η αντιμετώπιση της παράνομης στάθμευσης κλπ.

Πηγή http://www.ant1online.gr/Economy/EconomicPolitics/Pages/200911/11a6be39-ba73-4306-bfe8-0ef4999c9ca8.aspx