Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Τα πιο γρήγορα και πιο ακριβά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο.

Τα πιο γρήγορα και πιο ακριβά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο - Τhe faster and most expensive cars in the world


Απο το 1769, όπου κατασκευάστηκε το πρώτο ατμοκίνητο όχημα από τον Γάλλο μηχανικό Ν.Σ.Κυνιώ, μέχρι τις μέρες μας, η εξέλιξη του αυτοκινήτου ήταν ραγδαία.
Πληθώρα αυτοκινήτων μεγίστης ασφάλειας, υψηλών αποδόσεων και απαιτήσεων, προσβάσιμα οικονομικά έχουν κατακλύσει την αγορά.

Παρ’όλα αυτά κάποιες εταιρίες παραγωγής αποφάσισαν να «παίξουν» με τα όρια της ανοχής, της τρέλλας, ακόμη και των φυσικών νόμων παρουσιάζωντας κάποια «υπεραυτοκίνητα» βασισμένα οχι στο μεταφορικό τους σκοπό, αλλα στην εξύψωση της απόλυτης ανδρεναλίνης.
Τον κύριο λόγο σ’αυτές τις υπερκατασκευές έχουν φυσικά οι Ιταλοί με πρώτη τη Ferrari όπου απ’το 1975 με την Berlinetta 308GT των 250 ίππων (εξωπραγματικά για την εποχή) και μ’ενδιάμεσες στάσεις σε 328GT, 348GT, F355 και 360 MODENA, MARANELLO, SPIDER, και ENZO έφτασε σήμερα να μας παρουσιάζει την F430 των 490 ίππων χωρις να αφήνει το ηθικό μας να πέσει ούτε μια στιγμή!



Διόλου ευκαταφρόνητο όμως και το έργο της ομόσταυλης MASERATTI όπου με το SPYDER CAMBIOCORSA των 390 ίππων στα 126.000 ευρώ δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

Λίγο πριν ξεφύγουμε απ’τα όνειρα του «εφικτού» θα πάμε ενα ταξιδάκι στην Γερμανία και στην ιστορική εταιρία της AUDI όπου για πρώτη φορά η παραγωγή της εκτείνεται σε ενα SUPERSPORT BATMOBIL. Είναι το “LE MANS” EDITION γνωστό ως R8 και εμπνευσμένο καθαρά απ’το αγωνιστικό τμήμα της, που έρχεται να μας χαρίσει 470 ίππους απ’τον 8κύλινδρο κινητήρα FSI «μόλις» με 120.000 ευρώ.


Συνεχίζωντας την βόλτα μας στην Γερμανία θα κάνουμε μια στάση στην MERCEDES που μας υποδέχετε με το S55 AMG των 500 ίππων στα 163.000 ευρώ με βασικό συντελεστή την άνεση και την ασφάλεια, ενω ανεβάζοντας λίγο το κασέ μας θα μας ανοίξει τις πόρτες του το δημιούργημα της F-1 σε αυτοκίνητο παραγωγής. Tο MERCEDES SLR McLAREN με τα 600 άλογα να στριμώχνονται πίσω απ’τον οδηγό και με την ευκαιρία μιας οδηγικής υπερέντασης ‘μόνο’ με 230 χιλιαρικάκια ευρώ...!

‘Εχοντας ανεβάσει λοιπόν άνετα το κασε μας, μεταφερόμαστε πιο διπλα και ακόμα εντος συνόρων «GER» στην ΒΜW. Η εταιρία θρύλος στην ναζιάρικη πισωκίνηση και επι χρόνια προαγωγός της σειράς ‘Μ’ εκτοξεύει την ηδονή στα ύψη μ’ένα απλό αλλα καθόλου υπάκουο Μ6 520 ίππων στα 255.000 ευρώ (Αχ, καταραμένη κρίση.....)









Τελειώνοντας το οδοιπορικό μας στην Γερμανία αποφασίσαμε την έξαψη που μας προκάλεσαν οι προηγούμενες εταιρίες να την εκτονώσουμε στην Porche με την 911 CARRERA GT2 που επέρχεται στην ιδιοκτησία σας με 282000 euro. Και επειδή θα βιαστείτε να κρίνετε αρνητικά την δύναμη των 462 ίππων προτείνω ν’αναφερθούμε στην επιτάχυνση που καταστρέφει στομάχια με 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Έχοντας πάρει τον δρόμο της επιστροφής και λίγο έξω απ’την Ιταλία μας μύρισε λίγη άκαυτη βενζίνη που προερχόταν απο τα 580 λυσσασμένα άλογα της LAMBORGINI MORCIELAGO. Κι αν αναρωτιέστε γιατί πριν που είμασταν Ιταλία δεν το είδαμε, σας πληροφορούμε οτι έπρεπε να χαλαρώσετε πριν μάθετε οτι η τιμή της ανέρχεται στις 325000 ευρω (οτι πληρώνεις, παίρνεις).

Την σωτηρία στην οικονομική κρίση μας την προσφέρουν απλόχερα οι ‘φίλοι’ μας οι Αμερικάνοι με ενα CORVETTE 5.7 coupe όπου με 85000 μας χαρίζει 344 άλογα για τις καθημερινές μας μετακινήσεις.

Όπως λοιπόν τον πρώτο λόγο των supercars τον είχαν οι Ιταλοί, έτσι έχουν και τον τελευταίο. Αφου λοιπόν, έκαστως στο είδος του η BUGATTI ισοπεδώνει την οικονομία, καταργεί τους αστροφυσικούς νόμους και σπάει το φραγμα του ήχου με το VEIERON των 1000 (!) ίππων και κόστους 1.000.000 ευρώ (ωωωωω, ναι, τα μηδενικά είναι όντως 6!)



Ξεκινηστε λοιπον την κάβα σας και ως τότε τα θηρία των 750 αλόγων θα σας περιμένουν καθε Σ-Κ να προσφέρουν θέαμα και μαθήματα τεχνογνωσίας στην... F-1 (χιχιχι)!


Vogiatzis Tuning

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

911 GT3 Porsche


911 GT3 Porsche Αυτοκίνητο η αεροπλάνο? Η πηγή του άρθρου είναι από την ιστοσελίδα www.porsche.gr

 


911 GT3 Porsche Αυτοκίνητο η αεροπλάνο? Η πηγή του άρθρου είναι από την ιστοσελίδα www.porsche.gr




Κινητήρας Διάταξη/ αριθμός κυλίνδρων
6
Κυβισμός
3.797 cm³
Διάταξη κινητήρα/Κίνηση
Κινητήρας πίσω
Ισχύς
435 ίπποι
στις σ.α.λ.
7.600
Μέγ. ροπή
430 Nm
στις σ.α.λ.
6.250
Σχέση συμπίεσης
12.0 : 1
Κύκλος πλήρωσης
Σύστημα εισαγωγής αντήχησης δύο σταδίων

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Επιδόσεις Τελική ταχύτητα
312 χλμ./ώρα
Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα
4.1 δευτ.
Ρεπρίζ 80 - 120 χλμ./ώρα
5,9 δευτ. (5η σχέση) δευτ.

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Σύστημα μετάδοσης Χειροκίνητη αλλαγή σχέσεων
6τάχυτο με σφόνδυλο διπλής μάζας, ψυγείο λαδιού σαζμάν, χαλύβδινους δακτυλίους συγχρονισμού 3ης-5ης σχέσης

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Αμάξωμα Μήκος
4.465 mm
Πλάτος
1.808 mm
Ύψος
1.280 mm
Μεταξόνιο
2.355 mm
Συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd)
0,32
Βάρος χωρίς φορτίο (DIN)*
1.395 kg
Βάρος χωρίς φορτίο (EG)*
1.470 kg
Μέγιστο μεικτό βάρος*
1.680 kg

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Χωρητικότητες Ρεζερβουάρ καυσίμου
67 λίτρα

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
Κατανάλωση καυσίμου Αστικός κύκλος
19,8 λ./100 χλμ.
Υπεραστικός κύκλος
8,9 λ./100 χλμ.


* Το βάρος υπολογίζεται σύμφωνα με τις σχετικές Οδηγίες της ΕΕ και ισχύει μόνο για οχήματα με το βασικό εξοπλισμό. Ο προαιρετικός εξοπλισμός συνεπάγεται αύξηση του βάρους. Οι τιμές δίνονται για οδηγό 68 κιλών και αποσκευές 7 κιλών.





















ΠΑΤΑΩ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΕΙΔΑΤΕ 
911 GT3 Porsche Αυτοκίνητο η αεροπλάνο? Η πηγή του άρθρου είναι από την ιστοσελίδα www.porsche.gr

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Porsche Cayenne Turbo

Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
www.porsche.gr/

Porsche Cayenne Turbo


Porsche Cayenne Turbo

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
H τέχνη της ορμής: αίσθηση κίνησης ακόμα και στην ακινησία.

ΚΙΝΗΣΗ
Ο κινητήρας είναι η καρδιά κάθε Porsche. Είναι σημείο από όπου προέρχεται η ισχύς, η παρουσία και ο ήχος της.

ΠΛΑΙΣΙΟ
Ο σπορ χαρακτήρας και η άνεση δεν είναι αναγκαστικά αντιφατικές έννοιες.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
Η εκπληκτική απόλαυση της οδήγησης είναι απαραίτητη. Σε οποιοδήποτε έδαφος.
Αναζητώντας νέα μονοπάτια. Αλλά και πάντα έτοιμο για κάθε απρόοπτο


ΑΝΕΣΗ
Η άνεση στο μέγιστο: Εξαιρετική εργονομία και προσοχή στη λεπτομέρεια.

ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ
Πολυχρηστικότητα στο μέγιστο.

ΧΡΩΜΑΤΑ
Διαλέξτε από δύο απλά και οκτώ μεταλλικά χρώματα εξωτερικού.



ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Απολαυστικές επιδόσεις. Αλλά και πάντα με ευαισθησία για το περιβάλλον.


ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ
Δημιουργήστε ένα Porsche Cayenne που είναι σχεδόν τόσο μοναδικό όσο εσείς.



ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Tiptronic S
Κινητήρας Διάταξη/Αριθμός κυλίνδρων 8
Κυβισμός 4.806 cm3
Διάταξη κινητήρα/Κίνηση μπροστά / μόνιμη τετρακίνηση
Ιπποδύναμη 500 ίπποι
Μέγ. ροπή 700 Nm
στις σ.α.λ. 2.250 - 4.500
Σχέση συμπίεσης 10.5 : 1
Tiptronic S
Επιδόσεις Τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα
Επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα 5,1 δευτ.
Επιτάχυνση 0 - 160 χλμ./ώρα 11,4 δευτ.
Ρεπρίζ 80 - 120 χλμ./ώρα 5,5 δευτ.
Tiptronic S




Σύστημα μετάδοσης Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων
Tiptronic S
Αμάξωμα Μήκος 4.795 mm
Πλάτος 1.928 mm
Ύψος 1.694 mm (Κανονικό ύψος ανάρτησης)
Μεταξόνιο 2.855 mm
Συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,35
Βάρος χωρίς φορτίο (DIN) 2.355 kg
Βάρος χωρίς φορτίο (Οδηγία ΕΕ) 2.430 kg




Μέγιστο μεικτό βάρος 3,080 kg
Tiptronic S
Χωρητικότητες Ρεζερβουάρ καυσίμου 100 λίτρα
Tiptronic S
Κατανάλωση καυσίμου Αστικός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 14,9
ΥΕκπομπές CO2 σε g/km 358 g




ΠΗΓΗ Porsche Ελλάδα