Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Boxster Spyder



Boxster Spyder


Η Porsche παρουσιάζει μια νέα έκδοση της Boxster, ένα ελαφρύ roadster με τον κινητήρα στο κέντρο που θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά παγκοσμίως στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το Δεκέμβριο.

Με βάρος μόλις 1.275 κιλά, η Boxster Spyder είναι το ελαφρύτερο μοντέλο σε ολόκληρη τη σειρά μοντέλων της Porsche. Άμεσα αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά, αυτό το νέο roadster με τον κινητήρα στο κέντρο αντιπροσωπεύει την αληθινή, " καθαρόαιμη" έκφραση των σπορ αυτοκινήτων της Porsche – ελαφρύ, δυνατό, σταθερά ανοικτό και πολύ αποτελεσματικό.
Αυτή ακριβώς είναι η "συνταγή" που έχει ήδη εφαρμοστεί για τη δημιουργία των πλέον επιτυχημένων αυτοκινήτων δρόμου και πίστας της Porsche, από τη θρυλική 550 Spyder μέχρι και την RS Spyder που σημειώνει τόσο μεγάλη επιτυχία στους αγώνες αυτοκινήτου σήμερα.
Το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στην αγορά το Φεβρουάριο του 2010, ως η τρίτη έκδοση της σειράς Boxster, μαζί με την Boxster και την Boxster S.

Το νέο μέλος της οικογένειας Boxster ξεχωρίζει αμέσως από τις άλλες εκδόσεις του "κεντρομήχανου" roadster της Porsche. Και αυτό διότι, πολύ απλά, η Boxster Spyder εξελίχθηκε με πρωταρχικό σκοπό την οδήγηση χωρίς κουκούλα. Η μαλακή οροφή με τη χαμηλή γραμμή της εκτείνεται μέχρι το πίσω μέρος, έχοντας ως αποκλειστικό της σκοπό την προστασία του οδηγού και του συνοδηγού από την έντονη ηλιακή ακτινοβολία, τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες. Όταν είναι κλειστή, η μαλακή οροφή, μαζί με τα πολύ χαμηλά πλευρικά παράθυρα και τα δύο εντυπωσιακά διογκωμένα τμήματα του ενιαίου πίσω καπό, διαμορφώνει μια μακριά και κομψή σιλουέτα που παραπέμπει στην Carrera GT.

Το σημαντικά μικρότερο βάρος σε σχέση με την Boxster S, το χαμηλότερο κέντρο βάρους και η ολοκαίνουργια σπορ ανάρτηση προσφέρουν στην Boxster Spyder τα κατάλληλα δυναμικά χαρακτηριστικά, στα οποία αντικατοπτρίζεται ξεκάθαρα η μοναδική εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Η Boxster Spyder διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3,4 λίτρων με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, ο οποίος είναι τοποθετημένος ακριβώς μπροστά από τον πίσω άξονα. Η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 320 ίππους, ξεπερνώντας την ισχύ της Boxster S κατά 10 ίππους.

Με το κιβώτιο ταχυτήτων PDK (Porsche-Doppelkupplungsgetriebe) και το πακέτο εξοπλισμού Sports Chrono, η νέα Spyder, χρησιμοποιώντας το σύστημα Launch Control, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα. Και πάλι με το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων PDK, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 9,3 λίτρα ανά 100 χλμ. στο Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης (NEDC). Όσο για την τελική της ταχύτητα, αυτή αγγίζει τα 267 χλμ./ώρα με την οροφή ανοικτή.

Σε ό,τι αγορά τη θεμελιώδη της φιλοσοφία, ολόκληρη η οικογένεια Boxster αποτελεί το διάδοχο της θρυλικής 550 Spyder του 1959, αφού και στα δύο αυτά μοντέλα ο κινητήρας είναι τοποθετημένος στο κέντρο, το βάρος είναι μειωμένο, το όλο στυλ παραπέμπει σε γνήσιο σπορ τρόπο ζωής, ενώ η εξαιρετική ευκινησία συνδυάζεται με αντίστοιχα εξαιρετικά επίπεδα απόλαυσης της οδήγησης.

Η 550 Spyder ήταν το πρώτο σπορ αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στη Στουτγάρδης ειδικά για αγώνες, έχοντας εξασφαλίσει παράλληλα έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο. Στα χρόνια μετά την κατασκευή της, η μοναδική αυτή Spyder, με βάρος μόλις 550 κιλά, σημείωσε πολλές νίκες στις πίστες, αλλά και στα ράλι δρόμου που ήταν τόσο δημοφιλή εκείνη την εποχή.

Μετά την 550 Spyder παρουσιάστηκαν και άλλες εξαιρετικά επιτυχημένες Porsche Spyder, όπως η 718 RS 60 το 1960.



Το 2004 και το 2008 η Porsche, θέλοντας να τιμήσει αυτά τα θρυλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα, τους αφιέρωσε μια περιορισμένη έκδοση ειδικών μοντέλων Boxster με το πρόσθετο όνομα Spyder. Αντιθέτως, η νέα Boxster Spyder είναι ένα κανονικό, ειδικά εξελιγμένο και αναβαθμισμένο μοντέλο παραγωγής με εκτενείς τροποποιήσεις σε σχέση με την Boxster και την Boxster S.

Η νέα Porsche Boxster Spyder θα παρουσιαστεί στην αγορά για πρώτη φορά παγκοσμίως το Φεβρουάριο του 2010.
 
Πηγή  http://www.skai.gr/articles/news/auto/BoxsterSpyder

Δεν υπάρχουν σχόλια: