Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Τα πιο γρήγορα και πιο ακριβά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο.

Τα πιο γρήγορα και πιο ακριβά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο - Τhe faster and most expensive cars in the world


Απο το 1769, όπου κατασκευάστηκε το πρώτο ατμοκίνητο όχημα από τον Γάλλο μηχανικό Ν.Σ.Κυνιώ, μέχρι τις μέρες μας, η εξέλιξη του αυτοκινήτου ήταν ραγδαία.
Πληθώρα αυτοκινήτων μεγίστης ασφάλειας, υψηλών αποδόσεων και απαιτήσεων, προσβάσιμα οικονομικά έχουν κατακλύσει την αγορά.

Παρ’όλα αυτά κάποιες εταιρίες παραγωγής αποφάσισαν να «παίξουν» με τα όρια της ανοχής, της τρέλλας, ακόμη και των φυσικών νόμων παρουσιάζωντας κάποια «υπεραυτοκίνητα» βασισμένα οχι στο μεταφορικό τους σκοπό, αλλα στην εξύψωση της απόλυτης ανδρεναλίνης.
Τον κύριο λόγο σ’αυτές τις υπερκατασκευές έχουν φυσικά οι Ιταλοί με πρώτη τη Ferrari όπου απ’το 1975 με την Berlinetta 308GT των 250 ίππων (εξωπραγματικά για την εποχή) και μ’ενδιάμεσες στάσεις σε 328GT, 348GT, F355 και 360 MODENA, MARANELLO, SPIDER, και ENZO έφτασε σήμερα να μας παρουσιάζει την F430 των 490 ίππων χωρις να αφήνει το ηθικό μας να πέσει ούτε μια στιγμή!



Διόλου ευκαταφρόνητο όμως και το έργο της ομόσταυλης MASERATTI όπου με το SPYDER CAMBIOCORSA των 390 ίππων στα 126.000 ευρώ δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

Λίγο πριν ξεφύγουμε απ’τα όνειρα του «εφικτού» θα πάμε ενα ταξιδάκι στην Γερμανία και στην ιστορική εταιρία της AUDI όπου για πρώτη φορά η παραγωγή της εκτείνεται σε ενα SUPERSPORT BATMOBIL. Είναι το “LE MANS” EDITION γνωστό ως R8 και εμπνευσμένο καθαρά απ’το αγωνιστικό τμήμα της, που έρχεται να μας χαρίσει 470 ίππους απ’τον 8κύλινδρο κινητήρα FSI «μόλις» με 120.000 ευρώ.


Συνεχίζωντας την βόλτα μας στην Γερμανία θα κάνουμε μια στάση στην MERCEDES που μας υποδέχετε με το S55 AMG των 500 ίππων στα 163.000 ευρώ με βασικό συντελεστή την άνεση και την ασφάλεια, ενω ανεβάζοντας λίγο το κασέ μας θα μας ανοίξει τις πόρτες του το δημιούργημα της F-1 σε αυτοκίνητο παραγωγής. Tο MERCEDES SLR McLAREN με τα 600 άλογα να στριμώχνονται πίσω απ’τον οδηγό και με την ευκαιρία μιας οδηγικής υπερέντασης ‘μόνο’ με 230 χιλιαρικάκια ευρώ...!

‘Εχοντας ανεβάσει λοιπόν άνετα το κασε μας, μεταφερόμαστε πιο διπλα και ακόμα εντος συνόρων «GER» στην ΒΜW. Η εταιρία θρύλος στην ναζιάρικη πισωκίνηση και επι χρόνια προαγωγός της σειράς ‘Μ’ εκτοξεύει την ηδονή στα ύψη μ’ένα απλό αλλα καθόλου υπάκουο Μ6 520 ίππων στα 255.000 ευρώ (Αχ, καταραμένη κρίση.....)









Τελειώνοντας το οδοιπορικό μας στην Γερμανία αποφασίσαμε την έξαψη που μας προκάλεσαν οι προηγούμενες εταιρίες να την εκτονώσουμε στην Porche με την 911 CARRERA GT2 που επέρχεται στην ιδιοκτησία σας με 282000 euro. Και επειδή θα βιαστείτε να κρίνετε αρνητικά την δύναμη των 462 ίππων προτείνω ν’αναφερθούμε στην επιτάχυνση που καταστρέφει στομάχια με 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Έχοντας πάρει τον δρόμο της επιστροφής και λίγο έξω απ’την Ιταλία μας μύρισε λίγη άκαυτη βενζίνη που προερχόταν απο τα 580 λυσσασμένα άλογα της LAMBORGINI MORCIELAGO. Κι αν αναρωτιέστε γιατί πριν που είμασταν Ιταλία δεν το είδαμε, σας πληροφορούμε οτι έπρεπε να χαλαρώσετε πριν μάθετε οτι η τιμή της ανέρχεται στις 325000 ευρω (οτι πληρώνεις, παίρνεις).

Την σωτηρία στην οικονομική κρίση μας την προσφέρουν απλόχερα οι ‘φίλοι’ μας οι Αμερικάνοι με ενα CORVETTE 5.7 coupe όπου με 85000 μας χαρίζει 344 άλογα για τις καθημερινές μας μετακινήσεις.

Όπως λοιπόν τον πρώτο λόγο των supercars τον είχαν οι Ιταλοί, έτσι έχουν και τον τελευταίο. Αφου λοιπόν, έκαστως στο είδος του η BUGATTI ισοπεδώνει την οικονομία, καταργεί τους αστροφυσικούς νόμους και σπάει το φραγμα του ήχου με το VEIERON των 1000 (!) ίππων και κόστους 1.000.000 ευρώ (ωωωωω, ναι, τα μηδενικά είναι όντως 6!)



Ξεκινηστε λοιπον την κάβα σας και ως τότε τα θηρία των 750 αλόγων θα σας περιμένουν καθε Σ-Κ να προσφέρουν θέαμα και μαθήματα τεχνογνωσίας στην... F-1 (χιχιχι)!


Vogiatzis Tuning

Δεν υπάρχουν σχόλια: